U animaci je potřeba přidávat textury přes Add sprite set a pojmenovat předmět v editoru stejně, jako ve scriptu !
Tvorba animovaneho obektu, ktery se animuje od zacatku do konce
-- přednačteme si animaci, aby nám to neskloubilo, až ji budeme potřebovat
ON_ROOM_LOAD
PreloadSpriteSet("Custom/Campaigns/Sco Story/Graphics/chest/x30")
end
ON_ROOM_BEGIN
InitAnim(chest)
PlayAnim(chest, 100)
end
Jak na zmrzlého tvora, ktereho je třeba posunutím probudit:
-- přednačteme si animaci, aby nám to neskloubilo, až ji budeme potřebovat
ON_ROOM_LOAD
PreloadSpriteSet("Graphics/Critters/x30/Smallfish/wakeup")
end
ON_ROOM_BEGIN
-- zmrzlá ryba Guppy záři a bliká
InitAnim(fr_guppy) -- jméno předmětu v místnosti
PlayAnim(fr_guppy, 240) -- číslo 240 je rychlost přehrávání,
-- čím menší, tím rychlejší blikání
end
ON_MOVE_END fr_guppy --guppyová se probudí
PlayNewAnim(fr_guppy, "Graphics/Critters/x30/Smallfish/wakeup", 56, 3.6)
SLEEP 2
ENABLE_END
end
Animace pro mrkání ježků
ON_ROOM_LOAD
PreloadSpriteSet("Graphics/Objects/x30/seaurchin/urchin1")
end
ON_TIMER 0.5
if math.random() < 0.1 then
PlayNewAnim(jezek, "Graphics/Objects/x30/seaurchin/urchin1", 3, 0.3)
end
end
pad amfory + bublinky ktere se vypustí po dopadu
ON_FALL_STOP amfora
--spusteni animovanych bublinek
Room():GetGrRepres():AddBubbleSource(amfora, 0.3, 0, 0.3, 0.2, 40, 50)
-- amfora - nazev
-- 0.3 - pozice na ose X
-- 0 - pozice na ose Y
-- 0.3 - plocha
-- 0.2 - vydrž
-- 40 - delka animace
-- 50 , počet bublinek
Room():GetGrRepres():SetBubbleParams(1, 1.5, 1.2)
-- 1 - rychlost
-- 1.5 - min velikost
-- 1.2 - max velikost
SLEEP 0.5
end
Bez vysvetlivek
ON_FALL_STOP amfora
Room():GetGrRepres():AddBubbleSource(amfora, 0.3, 0, 0.3, 0.2, 40, 50)
Room():GetGrRepres():SetBubbleParams(1, 1.5, 1.2)
SLEEP 0.5
end