Také to lze udělat ještě jednodušeji:
Jeden z arnostu je označen ve scriptu jako a a druhy jako b,
podobne jako znacime Flaundera pismenem f.
Script
ON_ROOM_BEGIN
SLEEP 0.5
if not globals.intro then
globals.intro = true
START_DLG open
SAY a1
SAY b2
SAY a3
SAY b4
STOP_DLG open
end
end
Dialog
arnostove/open-a1 a Ahoj ja sem Arnošt.
arnostove/open-b2 b A já jsem Arnošt.
arnostove/open-a3 a ....
arnostove/open-b4 b .......
Jak oddělit dialog dvou a více stejných tvorů, například dvou Arnoštů?
Jednoho z Arnoštů pojmenujeme místo "snailab" například "p"
Pak dialog po spuštění místnosti bude vypadat takto:
Script
ON_ROOM_BEGIN
SLEEP 0.5
if not globals.intro then
globals.intro = true
START_DLG open
SAY s1
OBJECT_SAY p2 p x
SAY s3
OBJECT_SAY p4 p x
STOP_DLG open
end
end
Dialog
arnostove/open-s1 s Ahoj ja sem Arnošt.
arnostove/open-p2 p A já jsem Arnošt.
arnostove/open-s3 s ....
arnostove/open-p4 p .......