Oddělení dialogů dvou Arnoštů

Také to lze udělat ještě jednodušeji:

Jeden z arnostu je označen ve scriptu jako a a druhy jako b,

podobne jako znacime Flaundera pismenem f.

 

Script

ON_ROOM_BEGIN
  SLEEP 0.5
  if not globals.intro then
    globals.intro = true
    START_DLG open
       SAY a1
       SAY b2
       SAY a3
       SAY b4
     STOP_DLG open
   end
end

 

Dialog

arnostove/open-a1 a Ahoj ja sem Arnošt.
arnostove/open-b2 b A já jsem Arnošt.
arnostove/open-a3 a ....
arnostove/open-b4 b .......

 

 

Jak oddělit dialog dvou a více stejných tvorů, například dvou Arnoštů?

Jednoho z Arnoštů pojmenujeme místo "snailab" například "p"

Pak dialog po spuštění místnosti bude vypadat takto:

 

Script

ON_ROOM_BEGIN
  SLEEP 0.5
  if not globals.intro then
    globals.intro = true
    START_DLG open
       SAY s1
        OBJECT_SAY p2 p x
       SAY s3
        OBJECT_SAY p4 p x
     STOP_DLG open
   end
end

 

Dialog

arnostove/open-s1 s Ahoj ja sem Arnošt.
arnostove/open-p2 p A já jsem Arnošt.
arnostove/open-s3 s ....
arnostove/open-p4 p .......

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode