Diskuze

Datum 15.07.2009
Vložil virgil555
Titulek zdar

Caute vsetci, chcem sa spytat, ci by som sa mohol k vam pripojit, myslim vo vyrobe tej kampane Portal F.D.T.O., velmi vela miestnosti za sebou nemam, ale rozrobenych ich mam cez 20.

Datum 17.07.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: zdar

Jasne, kazda pomoc je vitana, napis mi na email nebo icq, poslu podrobnosti o kampani.

Datum 02.07.2009
Vložil Scorpion
Titulek Lovci Pokladů

Dokoncil jsem kampan lovci pokladu, zajimal by me vas nazor, na posleni 3 mistnosti, pokud se tam vubec nekdo dostal :)

Datum 06.07.2009
Vložil T2
Titulek Re: Lovci Pokladů

Tak jsem si měsíc po maturitním a přijímačkovém stresu řekl, že zase nadešel čas potrápit mozek a dokončit některé tvoje kampaně, včetně Lovců pokladů a jsem i přes varování stále zdráv, jak fyzicky, tak psychicky 8-). Obával jsem se místností jako Dračí doupě s laserovou pasáží, která mi dala hodně zabrat, ale obtížnost byla nakonec ideální - tak, aby se člověk musel zamyslet, ale ne aby si musel zoufat. A to závěrečný video, no prostě super. Jen tak dál, už se nemůžu dočkat Portal FDTO.

Datum 09.07.2009
Vložil
Titulek Re: Lovci Pokladů

Poslední místnosti dali hodně zabrat, ale určitě se povedli.
Video je opravdu úžasné, s dobrým nápadem.

Datum 18.05.2009
Vložil zatykač
Titulek kampaň

Pracuješ momentálně na nějaké nové kampani? Všechny tvé kampaně i místnosti mám stáhlé a hrozně se mi líbí, tak se už nemůžu dočkat až budeš mít novou.

Datum 18.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: kampaň

Pracuju na kampani s par kamarady, bude se s nevetsi pravdepodobnost jmenovat Portal F.D.T.O., a bude to nejen o cestovani casem. No mas se na co tesit. Kdy ale bude hotova to netusim, ted mame hotovych asi 15 mistnosti, na dalsich se pracuje. Jde to pomalu. Kdybys mel nejake napady na mistnosti, nebo nam nejak pomoct, tak se muzes i pridat, kdybys teda mel zajem.

Datum 19.05.2009
Vložil zatykač
Titulek Re: Re: kampaň

Tak to bude určitě zajímavá kampaň, už ten dojemný, napínavý název :-D Přidal bych se rád, mám totiž pár místností z mojí vlastní kampaně, kterou jsem nezveřejnil (připadala mi děsně blbá a navíc jsem tam ani neměl dialogy)

Datum 04.06.2009
Vložil zafi
Titulek Re: Re: Re: kampaň

A kdy to kampaň bude ke staženi?

Datum 05.06.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Re: Re: kampaň

To netusim, ale asi az o prazdinach, ted na to neni moc casu. Jako malou ochutnavku se muzes kouknout na trailer, vlevo v zalozce pripravuje se.

Datum 05.06.2009
Vložil zafi
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: kampaň

V červenci nebo srpnu? Trailer vypadá bezvadně.

Datum 05.06.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: kampaň

Zalezi kolik bude napadu a casu, ale doufam ze co nejdriv

Datum 13.07.2009
Vložil Zafi
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kampaň

A máš odhadnutý počet místností ve finální verzi?

Datum 19.07.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kampaň

Zatim nevim, ale planuju takovych 35-50 mistnosti :), zatim jich mame 25.

Datum 03.05.2009
Vložil Gert
Titulek Moje kampan

Tak jsem nasel kde byla chybicka. Ted uz si ji urccite muzes stahnout, ale hral jsem tvoje kampane takze tahle moje ti bude asi pripadad trapna.

Datum 03.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Moje kampan

Dohral sem to asi tak do pulky, nektery mistnosti jsou docela dobry, nektery by to chtelo jeste upravit, ale jinak dobra kampan. Hodne se mi libi tvoje mapa, takova originalni. :)

Datum 06.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Moje kampan

Tak sem dohral celou tvoji kampan, fakt dobra, i kdyz mohla by byt ke konci tezsi. Jediny co bych tam trochu pozmenil, jsou symboly na mape, prekryvaji nektery mistnosti.

Datum 07.05.2009
Vložil gert
Titulek Re: Re: Moje kampan

Ale jak mám udělat aby mi ty symboly neprekryvaly mistnost. Taky mě to štve, ale nejde přece nastavit pozici symbolu v číslech na mapě.

Datum 08.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Re: Moje kampan

ale jde, je tady i na to navod:

Výpočet pozice obrázku na mapě
Jako vychozi hodnotu dame 65537000
pro posunuti doprava/doleva pricti/odecti 10
pro posunuti dolu/nahoru pricti/odecti 655360

Datum 09.05.2009
Vložil gert
Titulek Re: Re: Re: Re: Moje kampan

Moc diky. Tak u tehle kampane to uz menit nebudu, tak to pouziju u te dalsi.

Datum 03.05.2009
Vložil gert
Titulek Moje kampan

Tak jsem ji tam dal znovu, podivej se jestli funguje

Datum 02.05.2009
Vložil zatykač
Titulek Návod na skriptování

Ahoj scorpione.Tato stránka se ti velice povedla a hodnotím ji 4.5 hvězdičky.Ta půlhvězdička chybí proto,že tam nemáš třeba nějaký návod na skriptování,nebo třeba si tam dal jenom jak na začáteční dialog.Já bych byl strašně rád (jelikož na skripty,tvoření kampaně a tak jsem naprostý nováček) kdyby jsi sepsal i návod jak skriptovat třeba když místnost končí,nebo když někdo posune s nějakým předmětem,nebo podrobný popis vývoje kampaně apod.Jinak opravdu bezchybné.

Datum 02.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Návod na skriptování

Neni na to tolik casu, ale skusim na tom zapracovat, a neco spichnout.

Datum 03.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Návod na skriptování

Pridal jsem tam 2 navody, jeden na script a druhy na animace

Datum 03.05.2009
Vložil zatykač
Titulek Re: Re: Re: Návod na skriptování

tý jo,ty jsi teda rychlý :-D opravdu strašně díky! Doufám že mi to pomůže!

Datum 08.05.2009
Vložil zatykač
Titulek Re: Re: Re: Re: Návod na skriptování

A ještě jeden dotaz:V jakém programu mám otevřít stažené kampaně nebo místnosti? Zkoušel jsem třeba samotný ff2,WinRar a prostě všechno možné,ale nemůžu přijít na to,co mám vybrat. Předem díky za odpověď.

Datum 10.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Návod na skriptování

Jednoduse ten soubor s priponou .f2p nahraj do slozky Fish Fillets 2\Custom\DownloadedPackets\ Pak spust normalni hru, a vpravo das vlastni obsah, tim se ta mistnost/kampan rozbali do Fish Fillets 2\Custom\ a tam ty mistosti uz muzes otevrit i v editoru.

Datum 13.05.2009
Vložil zatykač
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Návod na skriptování

A nevíš,jak to mám udělat,aby kolem mojí oblasti létaly ty hvězdičky?

Datum 15.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Návod na skriptování

Jednoduše staci udelat pres area tool obris a ten pak pojmenovat goal

Datum 17.05.2009
Vložil zatykač
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Návod na skriptování

dobré,děkuji

Datum 25.05.2009
Vložil zatykač
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Návod na skriptování

A ještě bych se chtěl zeptat, jestli se dá nějak vymazat dohraný obsah kampaně (třeba vyvýjím kampaň a průbježně jak doplňuju soubor map.txt si tu mapu zkouším (hraju ty místnosti) a pak když mám tu kampaň hotovou, bych si ji chtěl zkusit zahrát už doopravdy, tak by se mi třeba hodilo to nějak vymazat).

Datum 31.05.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Návod na skriptování

Sory ze jsem neodpovedel hned, priste kdyztak to napis jako novy prispevek. Jde to udelat tak ze v Fish Fillets 2\Profiles\tvuj profil\ vymazes 3 soubory s nazvem tve kampane, nebo zalozis novy profil, to vyjde na stejno.

Datum 13.04.2009
Vložil Pralev
Titulek Moje místnost

Tohle není to správné místo na vlastní reklamu a omlouvám se za to, ale musím se podělit o radost :) Vytvořil jsem (bez větších technických problémů hlavně díky tvým návodům, takže díky za to) svou první místnost, kterou nepovažuji za testovací, ale místnost, co už se má opravdu hrát :)

Jmenuje se Nebezpečné chaluhy a je uploadnutá na web.

Což mě přivádí na otázku - jakým způsobem odhaduješ u svých místností jejich obtížnost (a díky tomu zařazení do kampaně)? Musím přiznat, že tohle mi nejde a nemám nejmenší tušení, jestli ta má místnost (myslím samozřejmě řešení s oběma hvězdičkami) je obtížností pro děti, průměr nebo těžká.

Datum 13.04.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Moje místnost

Gratuluji, uz jsem ji hral, a hodnotil bych ji i s ** jako tezka, bez ** tak prumer.
Ono se spatne hodnoti obtiznost svoji mistnosti, kdyz znas reseni, ale muzes se orientovat podle poctu kroku, velikosti mistnosti, moznosti kombinaci, poctu predmetu a tvoru, ale neplati to vzdicky.
Vzdicky je lepsi, kdyz to vyzkousi nekdo dalsi, kdo tu mistnost nezna.

Datum 17.04.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Moje místnost

Jak jses na tom s tou svoji kampani? Uz mas nejaky mistnosti? Pochlub se :)

Datum 18.04.2009
Vložil Pralev
Titulek Re: Re: Moje místnost

Bakalářka je potvora :) Momentálně nestíhám nic, uvidíme, jak to vyjde v létě po večerech. Nápady by v hlavě byly, chce to už jen ten čas hodit je do editoru a trochu si s tím vyhrát :)

Datum 09.04.2009
Vložil Vitas004
Titulek Na čem teď pracuješ?

Scorpione,na čem teď pracuješ?Dlouho není nic nového z tvé dílny editorování.

Datum 09.04.2009
Vložil Scorpion
Titulek Re: Na čem teď pracuješ?

Neboj, delam na jedne zajimave a rozsahle kampani spolu s nekolika lidma. Zatim mame uvod a nekolik mistnosti, ale jde to pomalu tak vydrz.

Datum 14.04.2009
Vložil Vitas004
Titulek Re: Re: Na čem teď pracuješ?

Mohl bych se přidat ale potřeboval bych vědět o čem bude a kolik a jakých tvorů může být použito např. v kampani Posel smrti nikdy nebyli jiní tvorové než Guppy,Flounder,Virgil a Koník.

Datum 14.04.2009
Vložil Scoprion
Titulek Re: Re: Re: Na čem teď pracuješ?

Klidne se pridat muzes, napis mi na icq, nebo na email Petr.Machat@seznam.cz

Datum 09.04.2009
Vložil forrest
Titulek kampan

jak se vytvaří kampaň mam ji ve hře ale když ji otevřu nemam tam žadne mistnosti

Datum 09.04.2009
Vložil Vitas004
Titulek Re: kampan

V každé jiné kampani je soubor map.txt když ho nemáš,nemáš zároven do kampaně dané žádné místnosti.

Datum 09.04.2009
Vložil Scoprion
Titulek Re: Re: kampan

jj presne tak musis vytvorit soubor map.txt a tam sepsat podle urcitych pravidel vsechny mistnosti, kdyztak koukni na map.txt u vyukove kampani editoru, nez udelam nejaky prehledny navod.

Datum 09.04.2009
Vložil Scoprion
Titulek Re: Re: Re: kampan

Tak jsem sedl k pc a sepsal navod s obrazky, snad to z toho bude jasny.
Najdes ho v sekci s navody.

Datum 10.04.2009
Vložil Pralev
Titulek Re: Re: Re: Re: kampan

Jsem asi slepej, ale nevidím ho tam :(

Datum 10.04.2009
Vložil Scoprion
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: kampan

Ted uz bys ho mel najit, kdyby ti neco neslo nebo to nefungovalo, tak mi to posli a ja se ti na to podivam.

Datum 07.04.2009
Vložil Pralev
Titulek 2 otázky ohledně kampaně

Ahoj, mám dva dotazy:

1) Jak provedu nějaký "reload" kampaně? Tzn. mám svou kampaň, jednu místnost jsem upravil, překopíroval soubor do adresáře Rooms, čímž jsem nahradil ten původní, ale když kampaň pustím, nahraje se stále stará místnost (nechápu, jakto, neměla by vůbec existovat) a dokonce když si přehraju řešení, přehrává to řešení té staré, takže se to úplně zkoní (zvířátka se zabijí o lasery apod.).

2) Je nutné u kampaní dělat ty obrázky prázdných bublinek - cest - pro každou kapitolu? K čemu to je?

Datum 07.04.2009
Vložil Scoprion
Titulek Re: 2 otázky ohledně kampaně

1) skus predtim nez tu mistnost nahradis, vymazat tvoji zbalenou kampan z adresaru CreatedPackets, DownloadedPackets a InstalledPackets. Pak by tam mela byt uz mistnost nova. A jestli se ti pak pri prehravani stale zabijeji tak mas 3 moznosti, zmenit nazev mistnosti, odehrat mistnost na mene tahu, a nebo "resetovat" celou kampan tim ze smazes ze sveho profilu 3 soubory s nazvem sve kampane.

2) Asi myslis ty obrazky co jsou ve slozce s kampani, ty si tam vytvari sama hra, po smazani je vytvori znova. Je to asi pro spavne zobrazeni lvl na mape, aby se to nemuselo znova generovat...

Datum 07.04.2009
Vložil Pralev
Titulek Re: Re: 2 otázky ohledně kampaně

Díky moc. S tím druhým bodem si sypu popel na hlavu, já si fakt myslel, že to musí autor kampaně kreslit ručně :DD A vůbec jsem si nevšiml, že mi to, co jsem zkopíroval (4 místa pro bublinky - perly), hra předělala na obrázek dvou :)

Datum 07.04.2009
Vložil Scoprion
Titulek Re: Re: Re: 2 otázky ohledně kampaně

Nemas vubec zac, kdyby neco tak se zas klidne ozvi.

Diskuze

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode