Pokud jste někdy potřebovali, třeba pro vložení fishwagenu, aby na některém místě byla stěna, ale nebyla vidět, slouží pro to dva příkazy - AddSelBlendNon a ClearSelBlend. Tyto příkazy se umisťují do Grafical representation - Construction commands a mají speciální umístění. Napřed je potřeba vytvořit oblast pomocí Area tool. Otevřete okno a klikáním myši vytvořte oblast a pojmenujte ji např."orez" .
Potom do Construction commands přepíšeme toto:
AddSelBlendNon("orez", 20)
ClearSelBlend()
20 znamená šířku přechodu.
Pokud máme oblast se jménem "orez". Mezi tyto dva příkazy pak dejte vše, co má být neviditelné. Třeba chci, aby na některém místě byly korály a na některém ne, jako v místnosti Vodní hladina.
Proto CoralLayers2() umístíme mezi příkazy:
CoralBg()
AddSelBlendNon("orez", 20)
CoralLayers2()
ClearSelBlend()
V oblasti "orez" nebudou žádné korály.
Dá se to využít i pokud chcete mít dva typy stěn:
icerock2();
AddSelBlendNon("orez", 20)
ice()
ClearSelBlend()